Söndag morgon

Godmorgon!
Vaknade ungefär halv tio idag. Gick upp, gjorde frukost och satte mig i sängen för att kolla på friends. Nu har jag gjort lite mer te och ska kolla på några till avsnitt. Älskar söndagar! Eller inte om man har ett prov på måndagen och man är stressad men nu är inte läget så och det är toppen!
Idag ska jag inte göra någonting innan fotbollsträningen. Den börjar kvart över fem i rikstenshallen... Lite långt att åka men det blir kul iallafall. Ska ju på cup om några dagar. Hoppas det går bra!
Nej nu tänker jag inte alls på nuet, måste sluta tänka framåt. Visst är det bra att göra det men nu blev det för mycket. Puss!

Postat av: LOVA

så fin du är!

2013-01-21 @ 23:14:57
URL: http://lova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback