Söndag morgon

Godmorgon!
Vill börja med att tacka för fina kommentarer! Blir så glad!
Ligger i min stora säng och har nyss gjort frukost. Det blev varm choklad och scones från igår. Mys!
Ligger och kollar på gamla Friends-avsnitt nu och ska snart gå upp för att hämta lite vatten, blev helt random törstig haha.
Idag tror jag att jag och Molly ska gymma men är inte alls säker. Kan hända att vi tar en powerwalk eller något senare. Ska dra över till pappsi för att spela in musiken för min nya låt. Ska bli fett! Prövade lite igår, mixade lite och kom fram till att det inte alls var svårt. Eftersom jag har gjort en låt (som blev en totalkatastrof) inom garageband som är grundmusikprogram i iMac, så kan jag ganska mycket. Ska såklart lära mig mycket mer. Det är ju liksom Logic PRO så det finns så mycket mer inom programmet. Nej nu ska jag kolla vidare, hörs senare!
 
Plånbok från London. Använder inte den just nu men ska börja göra det igen.
Postat av: marina

Hoppas du har en bra dag. :)

2013-01-13 @ 13:37:21
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Elin Eriksson

Åh vilken fin!

2013-01-13 @ 15:12:36
URL: http://onlybeautiful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback