The klock is tikkking

Säger det till mig själv eftersom klockan är tjugo över två och jag inte gått och lagt mig än. Niiiice.
 
Annars, hej på er!
Min dag har varit superhärlig! Vaknade kvart över tolv, sminkade mig, åt frukost och kollade på några avsnitt av how i met your mother med Molly. Åkte till Älvsjö station där jag klippte mig, det blev så bra! Fast har ju väldigt slitet hår sen innan men det blev väldigt fräscht och så nu.
Efter det åkte jag till Alice där Hanna och Alice kollade på GG. Vi snackade lite och kollade på 90210 och GG, jättemysigt! Sen gick Hanna och då kollade jag och Alice på ett till avsnitt av 90210 och sen var det pizzatime! Efter maten så fick jag ryck och ville att Alice skulle kolla på TVD så då gjorde vi det, och hon SKA börja kolla på det nu. Det är bara Lovisa och jag som kollar i vår klass och vill göra alla addicted mohahahaha!! Snacka om övertrött tjej.
 
Ska ta dra ett par Friends-avsnitt nu och göra en macka, lite småhungrig sådär, godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback