06.00

Godmorgon!
Lika bra att blogga nu. Hade massa att göra igår och glömde heeelt bort bloggen. Men sånt händer!
Igår när jag kom hem från skolan, skrev jag en engelskauppsatts som aldrig tog slut. Skulle först komma på allt och sedan fin skriva det på papper. Och det värsta var att jag hade inte ens börjat plugga till mitt prov som jag har idag.
Jaja, efter det gick jag, Molly och Robin till pizzerian och tog en hamburgare. Det var jag värd haha!
Sen gick vi upp till fruängen och hyrde filmer. Det blev dumma mej som är den bästa filmen jag har sett just nu.
Sen pluggade jag tonvis igen. Sedan var jag klar!

Vaknade nyss så ska dra över till mamma för att duscha, fixa mig och plugga till provet. Yey.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback