Egopic

Hej människor!
Jag har nyss pluggat huvudet av mig och kan väldigt mycket nu fkaitkst. Det lönar sig om man pluggar..
Annars då, träningen gick super! Väldigt skön och rolig. Blir jättepeppad när det går bra för mig. Idag gick det väl helt ok.
I morgon blir det som sagt skola och plugg efter skolan också. Träningen tar vi på tisdag då det blir gymmet. Har fruktansvärt mycket att göra. Spanskan har jag sackat efter i, missat två kapitel och skulle egentligen gå på någon extra tid och göra klart dom men icke sa Nicke. Måste ju ta det stora provet först, som är i hemkunskap. Och det kan jag inte faila på. Så på tordag blir det träning, skola och extraplugg haha. Gud min blogg är tråkig just nu, märker det. Och jag själv är inte på så bra humör heller vet inte riktigt varför...?
 
gammal billlllld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback