HELG

Godmorgon alla roliga människor!
Visste att jag skulle vakna tidigt, skrev ju det igår/i natt. Jaja, gjorde nyss pannkakor med hallon till och det blev så gott! Har inte ätit dåligt på nästan hela veckan så kände att igår och idag fick jag smälla på litt'. Men iallafall, idag blir det prodda som gäller. Ska mixa lite med en ny låt och en annan klar låt fast mixade lite fel så det blev knas.
Och vet ni vad jag såg nyss då. Jag fyller år om en månad! Så himla happy så att jag spricker!! Det jag önskar mig är först och främst JB- biljetter och sen en studiomik. Och en massa kläder, coverse och sådant roligt.
 
Hoppas ni får en skojig dag. Äntligen är det helg också. Har bestämt mig för att denna dag blir pluggfri. I morgon blir det dock att läsa två kapitel ur fysikboken. Och sen har jag min andra bok i svenskan som ALDRIG tar slut. Eller rättaresagt somnar man när man läser den. Yey, tagga.
Jag för några dagar sedan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback