Orkar inte.

ÄNTLIGEN är måndagen nästan över. Dagen har varit helt ok. Förutom att jag fick garvattacker under varje lektion, har sovit sex timmar. Brukar dock inte vara så trött om jag sovit så lite eller så mycket men men.
När jag kom hem gick jag direkt till stereon och satte på musiken som jag gjort och sjöng haha. Brukar alltid göra det. Har såklart ätit macka, te och kollat på friends.
Snart är det middag hos pappa så ska ta och knalla dit och käka lite.
Har också prov på torsdag och kan inte någonting nästan. Men ska börja plugga i morgon. Idag glömde jag boken, tog SO-boken istället. Inte braaa. Jag som suger på fysik gör inte allt precis bättre om man säger så.
I morgon blir det gym efter skolan, och sen raka vägen hem för att plugga. Har tappat lusten för allt just nu. Det som håller mig uppe på vardagarna är ju lovet som kommer om mindre än en vecka. Är kanske inte ensam om det haha. Pussar och kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback