Torsdag - dagen

Tänkte berätta lite om dagen. Hade skrivit ett ganska långt inlägg förut men det raderades!

Jaja, jag vaknade vid klockan sex och gick över till mamma för att duscha osv. Sen fixade jag Maja och tog in henne i buren och gick över med henne till papsi.
Skoldagen flöt på och gympan var förjävlig haha! Jo men den va väldigt jobbig. Sedan fick vi PÅSKLOV! Blev så glad, vid fruängen köpte jag två feta bullar och chokladrussin. Sen gick jag hem med pappa och på vägen köpte vi tre sallader. Gick hem fort och åt medan jag packade. Sen var det raka vägen till Nynäshamn. Därifrån till Gotland. När vi kom klockan tolv till hamnen tog vi vår bil som vi har just nu ut till brissund. Vi har haft vääääärsts jävla oturen här. Tänker inte gå in på några detaljer men alltså ganska jobbigt. Vi har iallafall varit vakna tills nu och nu ska jag blunda och sova. Hoppas ni har haft en bra torsdag! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback