Tuesday

Hej på er!
Jag vaknade strax över sex och hoppade in duschen. Gjorde en stooor frukost och kollade på friends. Kollar alltid ett eller två avsnitt varje dag för att hålla mitt morgonhumör uppe.
Dagen har varit jättekort och bra. Dock fick jag tillbaka mitt hkk-prov som gick skitdåligt! Är ingen provmänniska så vad ska man göra åt saken.
Efter skolan drog jag direkt till gymmet och körde väldigt mycket ben och armar.
Nu är jag hemma och ska sitta med fysikboken rakt upp i ansiktet och bara pluggapluggaplugga. I morgon blir det ännu mer plugg och det lutar åt att jag inte kan gå på träningen och plugga stenhårt istället. Vill fan heller inte få F på fysikprovet vi har på torsdag.

Nu blir det bad och lite mer friends. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback