Tuesday, home

Lite bättre! Det går iallafall uppåt. Hoppas jag...
Sitter i min säng just nu och kollar på friends. Kan typ alla repliker haha och varför jag kollar vet jag inte, kanske för att jag är uttråkad. Vill inte vara sjuk, det är så jobbigt! Det som gjorde mig glad idag var den stora pannkaksfrukosten som jag gjorde imorse. Sen har jag badat, ätit lunch (två mackor och fil, bra lunch...) och vilat. Min säng är där jag bor just nu. Har varken varit utomhus eller spenderat tid i vardagsrummet. Hatar att vara sjuuuk.
Vi får se hur det blir med träningen imorgon. Det känns som om jag inte varit på träningen på år! Inte okej, men det är ju faktiskt inte mitt fel. Det är det här jäkla halsontet och febern som smygit fram och tillbaka. Men okej, ska fokusera på att bli frisk, och som sagt går det uppåt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback