Fredaaaag

Tjo grabs'.
Jag sitter för tillfället i min säng och har precis sett några wow-avsnitt. Älskar gamla disney-serier. Så härliga! Har också bakat chokladbollar och har ätit rätt kraftigt av dom nu. Kände att tankarna om att blir nyttigare rök där hoho. Nej, ska faktiskt börja bara nyttig på måndag, i en månad faktiskt. Ska träna så det bara sjunger om det en massa dagar i veckan. Idag tog jag en powerwalk på 2.5 kilometer. Ingenting stort men ville få igång blodcirkulationen lite och sen när jag ska börja träna hårt, vill jag vara lite uppvärmd kan man säga. Har ju haft problem med mitt knä och ja, ni fattar.
Nu ska jag chilla lite i hemmet och i morgon blir det plugg. Yääääää. Hatar verkligen skola nu. Orkar liksom inte bry mig...
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback