Sista provet

Haha upptäckte att jag hade ett prov kvar att göra. Ett omprov, bara teoridelen i fryspunkten. Ska bli så skönt att få det gjort, för sen är jag helt klar!
Dagen har varit jättehärlig! Hade håltimme första lektionen så jag och steph gick runt lite i skolan haha! Jo men typ så.
Iallafall, vi drog hem till Linn och jag laddade upp med våfflor innan provet.
Vi snackade lite om skolavslutningen och det ska bli så jävla roligt! Är så taggad!! Ska såklart byta om efter själva avslutningen i skolan och sedan köra på en kortklänning på kvällen. Så härligt med sommar osv. Grymt.

Nej nu måste jag ladda upp inför provet puss!

Postat av: Sofia

Fin blogg!!

2013-06-11 @ 22:47:29
URL: http://sofiars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback