Tisdag föfan

Hej folks.
Jag har haft en helt okej dag idag. Garvat så mycket så att det ploppade ut små magrutor. Herregud, älskar verkligen dom små skrattattackerna. Men annars då, livet rullar, dock kände jag imorse att jag hade lite ont i halsen. Men det gick bort över dagen och sen tog jag med mig te med en lite honung i smakades det som.
 
Efter skolan åkte jag hem och skämde ut mig så fruktansvärt, eller okej så stort va det inte men ändå. Jag och min kompis satt och garvade och sen säger man saker man inte menar typ konstiga saker. Och sen var det två killar som gick förbi och typ sa något jag ba neeeeeej hahahah. Pallar inte. Gud, det där lät så jävla fjortisaktigt. Helt ärligt så var det bara pinsamt i stunden men när man väl är hemma och inte ser det framför sig är det inte så farligt haha.
 
När jag kom hem satte jag på mig gymkläder och tränade lite här hemma. Eftersom jag hade ont i halsen, bestämde jag mig för att inte gymma men... nu i efterhand kändes det ju lite trist.
Nu blir det middag. Puzz...
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback