Sista provet.

Hej alla mysiga människor!
Jag har haft mitt sista prov för den här terminen. Det gick superbra! Kunde nästan allt.
Jag fick reda på att jag hade höjt mig i spanskan. Det är alltid kul att höra. Sen hade vi uppvisning på jympan också. Man är två och två och sen gör man ett pass kan man säga. Det gick dock inte alls bra.
Nu har vi inga läxor kvar eftersom vi ska ha lucia i Friends arena. Och då får vi två dagar ledigt eftersom vi jobbar på helg.
Nu har jag kommit hem, köpte med mig lite gott och blandat för jag var så sugen på det! Och såklart har jag gjort lite mellis också. Blev samma sak som igår. Avokado, jordgubbsyoghurt med hallon, te och gott och blandat. Nu ska jag äta upp det och kolla på film resten av kvällen. Inget plugg idag. Har pluggat varje dag hela denna vecka och förra.
Puss Moa!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback