The hobbit och instagram

Hej människor!
Ligger just nu i min säng och kollar lite bloggs.
Dagen har varit så bra! Vaknade som sagt vid nio ungefär, gick upp halv elva och åt frukost. Sen la jag mig i min säng igen och kollade på Friends. Sen tog jag på mig träningskläder och så tog jag, Molly och pappa bussen till Enskede Rackethall och körde en timmes badminton. Så himla roligt och jobbigt! Man märker inte hur trött man är tills allt är slut. Det gick också snabbt eftersom det var så kul!
Efter det drog vi hem. Jag gick till mamma och duschade, fixade håret, sminkade mig och gjorde i ordning mig. När jag var klar gick jag över till pappa och vi åt middag.
Om ungefär 40 minuter ska vi åka in till stan för att se The Hobbit. Ska bli så roligt och spännande!
I morgon ska jag och pappa åka till Kungens Kurva för att handla juklappar på en speciell affär. Hörs imorgon. Puss!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback