Out all day

Men tjo!
Är i sängen och kollar på The Vampire Diaries och ska snart gå och sova. Är sjukt trött!
Sammanfattning av dagen: Vaknade upp halv nio, drog ut på en joggingtur på 2,2 km utan att stanna (känner mig bra haha) och efter det gjorde jag 100 situps och 20 st armhävningar. Plus lite rumpövningar och så.
Efter det badade jag och sminkade mig. Sen åkte jag till Gymnasiemässan där jag träffade pappa, han jobbar på Rytmus så var där och sa hej. Sen drog jag till min kusin Elsa som hade födelsedagsfika och efter det drog jag till bion och mötte upp Philip, Petter, Lovisa och Tulsa. Vi hade lite tid över så vi drog till stadium och spelade bandy haha! Sen började bion, helt sjukt bra!
Sen åkte jag hem runt nio och köpte med mig lite vindruvor och dipp till Molly. Sen drog jag till mamma och nu har jag badat (igen) och håller på att somna för att jag är så trött.
Fast måste äta någonting, har bara käkat lite bullar och godis idag. Glömde äta lunch och middag. Inte bra.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback