Oo nooo

Hej och usch usch usch vilken hemsk uppdatering! Men har haft mina händer fulla med prov och allt möjligt.

Men nu är veckan klar med 2 stycken engelskaprov. Skulle egentligen haft SOprov igår men våran lärare flyttade fram det.
Efter skolan åkte jag och Molly till skrapan för att träna på gymmet. Skulle springa en halv mil men icke sa Nicke när jag kom på att jag inte hade någon handduk med mig. Och skulle gå till mammas fest därefter. Så körde en massa maskiner istället. Och såklart övningar. Senare på kvällen åkte vi till mammas fest och käkade middag och hade det trevligt. Jag och Molly tog en taxi hem på kvällen och jag satte mig direkt framför datorn. Tvd ni vet, aldrig missa!
Idag blir det att springa en halv mil istället. Ska snart packa gymväskan men först blir det en stor frukost och disneyserier!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback