Långbrovärdshus

Hej!
Sitter på långbrovärdshus med pappa och ska beställa en cola snart. Idag var det sista praodagen för mig och saknar dom redan! Vad konstigt det kommer kännas när jag stiger upp på måndag, halv sju på morgonen och ska till skolan. Gud vad jag inte vill! Men men, kommer också ha smink som jag har skippat på en hel vecka och det kommer kännas väldigt konstigt. Men det ska ändå bli skönt att komma tillbaka till verkligheten och träffa alla kompisar!
Ikväll händer det inte mycket. Ska vara hemma och skriva en massa låtar. Kanske till och med göra dom på logic PRO.. Vi får se.
Men imorgon blir det att gymma på morgonen och sedan vara hemma. På kvällen drar jag och pappa till pappas kompis och kollar på melodifestivalen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback