Söndag

Godmorgon på er!
Jag ligger fortfarande i sängen, är inte alls trött faktiskt. Jag ska snart gå upp och lägga i någonting i magen. Sen ska jag över till mamma för att byta om till fotbollsträning och match. Tror det bara är en träningsmatch. Sen ska ju pappa åka och hämta min nya, vita iPhone. Ni förstår inte hur trött jag är på den här telefonen.. Herreguuuud!
Jaja, efter matchen ska jag plugga en massa SO. Har inte läst så mycket alls på lektionerna. Så ska ta igen det nu tänkte jag. Det dåliga med SO-lektionerna är att dom antingen ligger på morgonen när vi börjar eller precis när vi slutar och då är dom en timme och tjugo minuter långa. Då orkar man typ inte jobba haha. Jo, jag ska faktiskt köpa med mig något som håller mig vaken ett tag.

Nu är jag superhungrig så måste käka puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback