Fredag

Hej på er!
Min dag har varit toppen! Eller ja, bortsett från att ha sett det senaste tvd avsnittet. Shit, det var helt sjukt! Har varit ganska blown away på förmiddagen av det men nu är jag på topp. Känner mig fett beroende men fan att jag slutar kolla.
Iallafall, jag och mamma har handlat lite inför helgen. Typ en massa frukost, vårt skafferi och kylskåp är tomma här hemma så det var dags nu. Älskar cherios. Flingorna ni vet? Stört goda!

Har också sett "varm bodies" och den sög faktiskt. Eller liksom hängde inte med och den va bara allmänt knas.

I morgon blir det Birka med hela släkten som gäller. Halv tio går någon båt någonstans, har verkligen inte koll. Och måste därför gå upp vid åtta!!! Man ba nooooooo. Men skulle ändå gått upp i tid pga vårfesten fast ska ju nu inte på den.
På kvällen åker hela släkten till min moster och checkar in Eurovision. Ska bli fett ändå! Hoppas det går bra för Robin.
Hörs i morgon förhoppningsvis, här får ni lite bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback