Årsresumé del 1

Januari

Jag, mormor, morfar, mamma och Molly var i London i fyra dagar och hade det så kul! Vi var och kollade på jättemycket saker och älskar bussarna på bilden ovan. Saknar starbucks som var överallt!
Sen gick jag bara i skolan och hade det kul med kompisar.
Februari
 
Jag och mitt fotbollslag var på Åland och spelade fotboll, cup alltså. Det gick inte alls bra, men det var ändå sjukt kul! Fattar inte att jag gick runt sådär!! Ser ju ut som en groda, alla har haft någon sån period i livet haha!
Mars
Jag och pappa åkte till Dalarna och åkte slalom på Gesundaberget. Hade det jättemysigt!
Jag ramlade inte en ändå gång då tror jag. Det är ju rekord för mig eftersom jag antingen slår ut en tand eller ramlar i liften som jag gjort ganska mycket haha!
April
Jag fyllde 14 år och firade påsk i boden, där det var 1 meter snö.
Maj
Det började bli varmt och Calippo shots var tillbaka i butikerna! Den va så sjukt populär men sen när man ätit den några gånger var det inte alls god. Hade mina converse på mig hela tiden, dom är så jäkla snygga! Men tyvärr är dom smutsiga nu så ska köpa ett par nya efter jag köpt min macbook.
Juni
Sommaren var på plats och den 8:e juni fick vi sommarlov. Det var så skönt! Längtar verkligen till nästa sommaravslutning, har ju faktiskt planerat vad jag ska ha på mig haha!
Jag åkte iallafall direkt ner till Lund med mamma på skolavslutningen och hade det mysigt med kusiner och barn osv..
Juli
Jag var mycket på Gotland och hade det mysigt, vi har ju vårt landställe där. Vi åkte in till Visby nästan varje dag, pappa giggade, vi shoppade, åt på Krusmyntagården, badade, solade och tränade. Sprang två och en halv kilometer varje dag och styrke träning på det. Nästa år ska jag köra fem kilometer varje dag. Haha, känner mig bra elllllllleeeeer.
 
Nästa del kommer snart, puss!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback