New week

Hej på er!
Hoppas att er söndag har varit bra. Sammanfattning av dagen, jag var hemma hela dagen och gjorde inte ett skit. Lite ryggövningar men inte alls något träningspass. Och inte plugg heller, eller jo, ett kapitel ur Flyga Drake. Fruktansvärt tråkig bok och man kommer verkligen aldrig in i den. Så sitter och tänker på annat medan jag skannar genom texten haha!

Nu blir det en ny vecka igen då. Hoppas dagarna går lika fort som dom gjorde förra veckan. Helgerna är alltid för korta. Men som tur är är lovet inte alls långt borta. Bara ett prov kvar tror jag. Fast såklart en massa läxförhör osv..

Nej nu ska jag sova och drömma fina drömmar. Vill verkligen ha en kille, har typ aldrig sagt det förut för känner att jag verkar desperat. Men nu är det så. Punkt slut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback