Ont i magen

Rubriken säger det mesta. Har haft lite småont hela dagen idag men nu när jag kom hem blev det mycket värre!
 
Ska berätta lite kort om dagen. Gick upp tio i fem och käkade frukost med mamma och Molly. Sen åkte jag och Molly in till stan men Molly skulle till sin kompis luciamorgon först och sen till min. Iallafall, vi sjöng upp vid halv sju och bytte om till halv åtta. Sen hade vi luciamorgon. Det gick toppen!
Sen fick vi lite fika på skolan och efter det hade vi tre lektioner. Vi kollade på film på engelskan och fick tillbaka proven på NO:n. Det gick bra fast ändå inte. Jag fick bra på teoridelen men sen ett poäng från E på analysdelen. Men sen pratade jag jag min lärare och han sa att det kan vara som ett E så det gick hyffsat.
Efter dom två lektionerna hade vi lunch och sen skulle vi egentligen ha spanska men halva gruppen var inte här så vi hade ingen spanska. Superskönt! Då efter lunchen åkte vi till Lovisas mammas jobb och hade luciatåg. Det gick också super bra! Vi fick en massa julfika också som pepparkakor, glögg osv..
 
Nu ska jag värma upp vetepåsarna och lägga dom på magen. Det hjälper väldigt mycket faktiskt!
Sen ska jag bara softa och kolla på Gossip Girl. Pussar Moa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback