Tisdag 23:e december - Juldagen

 
Godmorgon! Jag har sovit helt okej inatt. Somnade tre och vaknade halv tio. Ska försöka sova mer i morgon.
Har precis ätit frukost och kollat på Friends. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag och pappa kanske tar en promenad i snöstormen, eller vad man ska kalla det.
Julafton.
Jag ställde klockan på tio över åtta. Gjorde i ordning mig och sen tog vi bilen till mina kusiner/släktingar och åt en jättegod julfrukost. Vi fick lite paket och ja hade det mysigt.
Sen åkte vi hem, jag sminkade mig, plattade håret och bytte om. Strax där efter åkte vi till Stallarholmen till våra kusiner/släktingar och hade en jullunch. Det var så gott! Där fick vi också lite paket, bland annat dom där krämerna jag la upp igår.
Iallafall, vi var där till tre, missade precis Kalle Anka.. lite tråkigt eftersom vi missar det varje jul. Men då åkte vi hem vid tre och var hemma ungefär kvart över fyra. När vi kom hem la jag in mina paket under granen och såg att det var sjukt mycket paket, glömde tyvärr att fota. Men blev så glad! Och sen åt vi julmiddag (julfrukost, jullunch och julmiddag haha) Sen blev det Karl Bertil Johnsson-time. Älskar melodin som dom spelar i slutet och i början. Det känns som jul då på något sätt. SEN kom tomten haha! Väldigt märklig faktiskt. Halloween-liknande tomte! Fick iallafall en massa paket som jag fotade. Bland annat en jättefin silverklocka, ett par feta hörlurar, tofflor, bok, Björnborg väska osv.. är väldigt nöjd!
Sen begav jag, pappa och Molly hem till pappa där jag kollade på Friends och drack te. Kollade på Desperate Housewives till klockan tre. Det var jättemysigt. Tycker alltid att det är mysigt att vara lite själv ibland eftersom jag är med många på dagen.
Det var min julafton. Om fyra månader är min födelsedag. Då önskar jag mig en ny iphone, förhoppningsvis en iphone 5 men det lär jag ju drömma. Men ska faktiskt köpa min macbook då. Längtar ♥
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback