Bättre nu

Gud, förra inlägget hade jag varken ätit på jag vet inte hur länge och var stört trött. Så vi skippar det inlägget.
 
Annars, heeeej kära vänner!
Jag har som sagt väldigt ont i min hals och jag vill verkligen inte bli sjuk igen. Jag HATAR att vara sjuk. Och jag har ju inte varit på fotbollsträningarna den senaste veckan och den veckan innan. Det suger ju. Jag som verkligen ska satsa nu och då börjar det såhär. Men jag ska bli frisk tills på onsdag.
Snart ska jag läsa några sidor ur hemkunskapboken och sen blir det lite bad osv. Det gör mig lite lugn och ja... men nu måste jag verkligen läsa i boken. Måndagen i huvudtaget har gått snabbt. Eller jag menar, när man sitter i skolan och pluggar går det ju inte speciellt fort. Men när man väl är hemma då är det känslan "nu-är-det-snart-fredag". Sitter och drömmer bort mig ibland på lektionerna om sommaravslutningen. Det är det som håller mig uppe nu. Och att det är vår (typ). Men nu ska jag plugga, sjuter upp det hela tiden men måste ta tag i det nu. Kramellikram.

Ett gott mellis efter den sjuka snöstormen. Var så arg och ledsen, men blev så glad efter jag hade käkat detta hahaha. Mat for life <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback